lunes, 15 de octubre de 2007

Algo de música...


No és genial quan descobreixes un cantant, un grup, un cd que t’encanta i no pots deixar d’escoltar!!?? La majoria de les vegades la música en qüestió el que fa és transportar-te a un moment viscut que t’ha fet sentir tan a gust que no vols que desaparegui mai. Per això...molt conscient de com són les coses, et graves a l’MP3 totes aquelles cançons que et fan “viatjar” i apa!!! a recrearse!!!

I aquí em teniu...a la feina, passejant al chester, a casa...i si pugués fins i tot a la moto escoltant “In Between Dreams” (que és el hit del momento). Però qué passa....que passejant al chester o a casa no passa res si la meva ment vola i perdo el nord....però A LA FEINAAAA!!!!!!!!!! És una lluita constant...intento buscar-me coses per fer d’aquelles “mecanitzades” per poder penjar-me l’MP3 de les orelles, però en la major part dels casos acostumo a tenir que fer servir el cervellet i concentrar-me.

Conclusió: és una pena això de tenir que treballar...amb lo bé que estariem tot el dia somniant i pensant en les musaranyes.

5 comentarios:

Gemma dijo...

No maca no, deixa de somniar que la vida s'ha de viure!

Motenai dijo...

Seguns!

Recordo el día que la Gem em va fer descobrir "More than Words". No podíem parar d'escoltarla!

Life could be a dream... if I could take you up in paradise, up above... If you could tell me I'm the only one that you love, life could be a dream, sweet heart!

Laia dijo...

Reina, si fos tan fàcil viure el que un somnia...otro gallo cantaría, ja t'ho dic ara!!

Laia dijo...

Per cert Sergi, ahir xerrant amb la Gemma vem decidir que un dia quedarem. Crec que je suis besoin de ta sagesse!!!

Motenai dijo...

Home, sagesse sagesse el que es diu sagesse no sabría jo si en tinc massa xD

Però amb la recomenació que portes m'és impossible dir que no :-) Ja sabeu on trovar-me :-P